Bahagian Pertukaran Kkm

Kementerian Kesihatan Malaysia berhak membatalkan permohonan saya jika didapati ada maklumat yang tidak benar. Kementerian Kesihatan Malaysia tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini.

Pemberitahuan Penempatan Dan Pertukaran Cawangan Perkhidmatan Penolong Pegawai Perubatan Kkm Facebook

6KKM-6 1 2397JLD2 5 Januari 2012 SURAT PEKELILING KETUA SETIAUSAHA KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA BILANGAN 1 TAHUN 2012 PANDUAN PENEMPATAN DAN PERTUKARAN PEGAWAI DI KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA.

Bahagian pertukaran kkm. Saya juga faham bahawa penempatan saya ke mana-mana tempat di dalam. Peta Lokasi Tel. Borang ini hendaklah diisi dalam dua 2 salinan.

Bahagian Pengurusan Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia Aras 6 Menara Prisma Presint 3 62675 Putrajaya Wilayah Persekutuan Putrajaya. JKNInstitusi tandakan pada petak yang berkenaan Sila baca keterangan berikut sebelum mengisi borang. Aras 3 4 Blok E7 Kompleks E Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan 62590 PUTRAJAYA Malaysia.

03-8883 3707 3684 3707 3684. Bahagian Perancangan Pembangunan Dasar dan Standard Codex. Surat edaran ketua setiausaha kkm no.

Sebarang perubahan maklumat kepada permohonan pertukaran yang telah didaftarkan hendaklah dimaklumkan secara bertulis. Kamal Badrin bin Hassan Timbalan Pengarah Kanan. 03-8883 4469 Talian Aduan KKM.

Ibu Pejabat Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan Kementerian Kesihatan Malaysia mempunyai dua 2 nombor telefon yang boleh dihubungi oleh pengguna iaitu. HAKCIPTA TERPELIHARA2010 BAHAGIAN SUMBER MANUSIA KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA BSM KKM tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada sub-portal ini. Surat Pemberitahuan Bahagian Sumber Manusia KKM Bilangan 4 Tahun 2016 di Portal Kementerian Kesihatan Malaysia Surat Pemberitahuan Bahagian Sumber Manusia KKM Bilangan 5 Tahun 2016 Pemanjangan Bayaran Insentif Merawat Pesakit JiwaTibi dan Kusta Kepada Pembantu Pembedahan Pergigian Di Hospital Bahagia Ulu Kinta Perak.

Sila ambil perhatian bahawa laman yang akan dipaparkan selepas alih bahasa adalah dibuat. Mengkaji dan menguruskan keperluan perkhidmatan pegawai kontrak bagi semua jawatan di KKM. Negara Menggembleng Tenaga Ke Arah Kesihatan Yang Lebih Baik.

03-8885 0797 03-88850796 Faks. PERTUKARAN JURUTEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN GRED U29 BERKUAT KUASA 1 OKTOBER 2019. Permohonan mestilah menggunakan borang Permohonan Pertukaran KKM LAMPIRAN D dan dihantar melalui Ketua Jabatan dan Timbalan Pengarah Kesihatan Negeri Farmasi kepada Bahagian Sumber Manusia KKM.

Berkaitan pelantikan pengesahan pelantikan pengesahan dalam perkhidmatan lanjutan tempoh percubaan penamatan pertukaran penempatan pelepasan dengan izin penyelarasan gaji pinjaman di KKM. Cawangan Pengurusan Perkhidmatan Gunasama CPPG Nama Jawatan Emel Telefon. Timbalan Pengarah Kanan.

SisPAA KKM adalah saluran dalam talian untuk menguruskan maklum balas seperti aduan penghargaan pertanyaan serta cadangan daripada orang awam berkenaan perkhidmatan KKM. Bahagian Pematuhan dan Pembangunan Industri. Panduan Penempatan dan Pertukaran Pegawai di Kementerian Kesihatan Malaysia melalui Surat Pekeliling Ketua Setiausaha Kementerian Kesihatan Malaysia Bilangan 1 Tahun 2012.

HAKCIPTA TERPELIHARA2010 BAHAGIAN SUMBER MANUSIA KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA BSM KKM tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada sub-portal ini. Azrul Izham bin Hamzah. Syamsul Nizam bin Mohd Razali.

Sem ua SetiausahaPengarah Bahagian Semua Pengarah Kesihatan Negeri Semua Pengarah lnstitut Semua Pengarah HosPital Kementerian Kesi hatan MalaYsia. Bahagian Sumber Manusia Kementerian Kesihatan Malaysia 2021. Paparan terbaik menggunakan pelayar Web Microsoft Edge Mozilla Firefox Google Chrome versi terkini dengan resolusi minima 1366x768.

Mohd Zulkefley bin Mohd Sabri Timbalan Pengarah. Saya faham bahawa pertukaran ini hanyalah ke Negeri Institusi yang saya nyatakan di atas sahaja. Lot 36 Jalan Universiti 46200 Petaling Jaya Selangor.

Rujukan kkm100-163 jld3 21 bertarikh 13 januari 2021 berkenaan pengoperasian perkhidmatan kesihatan berikutan pelaksanaan perintah-perintah kawalan pergerakan 13-01-2021. Saya sesungguhnya mengakui bahawa semua keterangan di atas adalah benar. Nama Jawatan Emel Telefon.

Kementerian kesihatan malaysia kkm Selamat datang ke Sistem Pengurusan Aduan Awam SisPAA KKM.

Pin On Nasional

Amanah Tolak Campur Tangan As Dalam Venezuela Amerika Revolusi Presiden

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcssshoboiw0xot7fzno1pcvtntonuepmrdvdvulns8hw8fqkkxl Usqp Cau

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcqpqo1jzda4g2kznbicb9j8m5qet Ckomrsm4hvwc5mrpjstjjq Usqp Cau

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcq0peqmt5n8h2yclkxmwyii4mc Shuxdws Cmye 3ja6xt93qcq Usqp Cau

Pemberitahuan Pertukaran Penempatan Cawangan Perkhidmatan Penolong Pegawai Perubatan Kkm Facebook

Pemberitahuan Penempatan Dan Pertukaran Cawangan Perkhidmatan Penolong Pegawai Perubatan Kkm Facebook

Pemberitahuan Penempatan Dan Pertukaran Cawangan Perkhidmatan Penolong Pegawai Perubatan Kkm Facebook

Portal Rasmi Kementerian Kesihatan Malaysia

Bahagian Sumber Manusia Kementerian Kesihatan Malaysia

Pemberitahuan Penempatan Dan Pertukaran Cawangan Perkhidmatan Penolong Pegawai Perubatan Kkm Facebook

Pemberitahuan Pertukaran Penempatan Cawangan Perkhidmatan Penolong Pegawai Perubatan Kkm Facebook

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcrfq31g Ak8hvs4d8nrmhki M7zyhksfzicphqlfx 21yafc Nv Usqp Cau

Pin On Iye Ke

Sprm Cari Joo Sim The Sims


LihatTutupKomentar